Veelgestelde vragen


Vragen? Je mag mij altijd bellen via 038 820 0307 of mailen via simon@simoninterieur.nl. Hieronder staan al de antwoorden op de meest gestelde vragen:[toggle title_open=”Hoe bestel ik?” title_closed=”Hoe bestel ik?” hide=”yes” border=”yes” style=”default” excerpt_length=”0″ read_more_text=”Lees meer..” read_less_text=”Lees minder..” include_excerpt_html=”no”]Je kunt bestellen door producten in je winkelwagen te plaatsen. Dit kan in het scherm van het product naar keuze. Vervolgens klik je in de winkelwagen of rechtsboven in het scherm op ‘Afrekenen’. In dit scherm kun je contactgegevens invullen en je eigen bank kiezen waar je met iDeal gaat betalen. [/toggle] [toggle title_open=”Als ik online bestel, moet ik het dan zelf monteren?” title_closed=”Als ik online bestel, moet ik het dan zelf monteren?” hide=”yes” border=”yes” style=”default” excerpt_length=”0″ read_more_text=”Read More” read_less_text=”Read Less” include_excerpt_html=”no”]Veel van onze producten zijn steeds meer “vervoerskostenvriendelijk”. Wat inhoudt dat het zo compact mogelijk is ingepakt. Zo kunnen wij de producten scherp voor je prijzen. Het pakket bevat alle onderdelen en een gebruiksvriendelijke beschrijving. Ook hier geldt dat je ons altijd kunt bellen ter ondersteuning.[/toggle] [toggle title_open=”Wat als ik het toch niet wil?” title_closed=”Wat als ik het toch niet wil?” hide=”yes” border=”yes” style=”default” excerpt_length=”0″ read_more_text=”Read More” read_less_text=”Read Less” include_excerpt_html=”no”]Wij hebben de filosofie dat we je graag blij maken. Dit doen we op onze persoonlijke wijze met hoge service.
Mocht je om welke reden dan ook niet blij zijn met je nieuwe aanschaf, laat ons dit meteen even weten. Dan ruilen we het om, of geven je je geld retour.

Neem de volgende spelregels in acht:

– Meld je reden telefonisch of per mail aan ons
– Doe dit binnen 14 dagen na ontvangst
– Onbeschadigd brengen/versturen in originele verpakking
– Verpakking niet beschrijven (bij de post plakken ze er een sticker op, dit is voldoende)
– Vermeld op losse notitie je naam en evt. rekeningnummer
– Retourneren aan: Simon Interieur Assendorperstraat 36 8011 KB Zwolle
– De kosten voor het retourneren zijn voor jezelf, maar we komen je graag tegemoet bij een volgende bestelling (vermeld dit onder opmerkingen bij je nieuwe bestelling)[/toggle] [toggle title_open=”Schade / incompleet” title_closed=”Schade / incompleet” hide=”yes” border=”yes” style=”default” excerpt_length=”0″ read_more_text=”Read More” read_less_text=”Read Less” include_excerpt_html=”no”]Product is beschadigd of incompleet binnengekomen, wat moet ik doen?
Ondanks onze grote zorgvuldigheid of die van de leverancier kan het voorkomen dat het product niet 100% is. Uiteraard willen wij dit zo spoedig mogelijk oplossen, zodat je kan genieten van je aankoop. Het beste te doen:

– Bij schade ontvangen wij graag een foto per mail op: Simon@simoninterieur.nl. Vermeld daarbij wat er is gebeurd. Wij zorgen voor een spoedige reactie met een oplossing.
– Bij incompleet, bel of mail ons wat er mist. Wij zorgen zo spoedig mogelijk voor het missende onderdeel.[/toggle]